Schowek (0) Zaloguj się Załóż konto
Strona główna » Reklamacja / wymiany

Reklamacja / wymiany

Konsument może zwrócić zakupiony towar na powszechnie obowiązujących zasadach sprzedaży wysyłkowej, bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od daty odebrania towaru, zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny".

W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na swój koszt. Do przesyłki należy w takim przypadku dołączyć oświadczenie na piśmie o odstąpieniu od umowy z podaniem numeru konta, na które sklep ma zwrócić zapłatę


Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnią Państwo poniższe warunki:
- produkt nie był używany, kopiowany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
- produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jeśli takie posiadał,
- do zwracanego produktu dołączony musi być paragon/faktura wraz z gwarancją,
- należy wypełnić formularz reklamacyjny;

Dla Państwa wygody formularz został przygotowany do pobrania w 2 popularnych formatach.

*w celu pobrania formularza proszę kliknąć poniżej:





Sklep Assos.pl zastrzega sobie prawo do odmowy przyjmowania kolejnych zamówień od kupującego, jeśli odstępuje on od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.
W przypadku, gdy klient zwróci produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na jego koszt. Wszelkie reklamacje, zwroty i gwarancje rozpatrywane są w każdy piątek lub ostatni dzień pracujący tygodnia. Po rozpatrzeniu reklamacji zostaną Państwo powiadomieni o dalszych czynnościach reklamacyjnych.

Uwaga !
 
Wszelkie sprawy serwisowe proszę kierować pod:

tel: 95 742 75 57 lub

e-mail:
pytania@asos.pl

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu