Kontakt
- Nortpol
NIP: 596-149-70-91
- E-mail:zamowienia@asos.pl
- Telefon(95) 742 75 57
790 607 777
- Fax(95) 742 75 52
- Godziny działania sklepu8-17
Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania:
- Czy towar można przed zakupem obejrzeć ?
- Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Wszystkie nasze przedmioty są spakowane w kartonach dlatego nie ma możliwości obejrzenia towaru przed zakupem.
- Jaki jest całkowity koszt transakcji ?
Całkowity koszt transakcji to cena przedmiotu/ów + koszty przesyłki. Opłata kurierska jest naliczana automatycznie, jej wysokość zależy od gabarytu paczki.
- Skąd mam wziąć nr konta ?
Nr konta oraz szczegółowe informacje jak dokończyć transakcję otrzymują Państwo w mailu wygenerowanym automatycznie po zamówieniu, nr konta widoczny jest także na naszej stronie w dolnej części strony oraz w zakładce Kontakt.
- Kto pokrywa koszt przesyłki ?
Kupujący pokrywa koszt przesyłki.
- Czy przedmioty są objęte gwarancją ?
Tak - gwarancja trwa rok (12 miesięcy).
- Jak często wysyłane są przedmioty ?
Przedmioty są wysyłane od poniedziałku do czwartku. Około godziny 15.00 przyjeżdża po paczki kurier. Ze względu na zdarzenia losowe wysyłka paczki może być opóźniona za co serdecznie przepraszamy.
- Jak szybko mój przelew będzie zaksięgowany na Waszym koncie ?
Prosimy zwrócić uwagę na fakt, iż nie mamy wpływu na czas realizacji Państwa przelewu, który wynosi w zależności od wybranego banku lub poczty nawet do kilku dni. Oczywiście ze swojej strony zrobimy wszystko by otrzymali Państwo zamówiony przedmiot w jak najkrótszym terminie i cieszyli się z jego posiadania.
- Co zrobić aby zmienić formę płatności, adres dostawy lub podać dane do faktury ?
Jeżeli chcieliby Państwo zmienić formę płatności, adres dostawy czy podać dane do faktury należy to zawrzeć w formularzu wypełnianym zaraz po zamówieniu.
- Czy mogę wybrać sobie godzinę dostarczenia przedmiotu przez kuriera?
Godziny dojazdu kuriera są zależne od jego trasy. Proszę jednak pamiętać, że jeżeli kurier nie zastanie Państwa w domu otrzymają Państwo telefon w związku z paczką i przewoźnik przyjedzie ponownie z przesyłką.
- Czy mogę sprawdzić swoją paczkę przy kurierze?
Jeżeli przesyłka ma naruszone opakowanie, kurier ma obowiązek sprawdzić przy Państwu przesyłkę i w razie potrzeby sporządzić protokół szkodowy.
- Dostała/em maila, że paczka została już do mnie wysłana, jednak do tej pory jej nie otrzymałam/em. Co mam zrobić?
Prosimy o kontakt z obsługa klienta firmy kurierskiej od której otrzymaliście Państwo e-mail z numerem listu przewozowego. Dzwoniąc do siedziby firmy blisko Państwa rejonu oraz podając numer przesyłki, który otrzymaliście Państwo w e-mailu udzielona zostanie szczegółowa odpowiedź na temat trasy przesyłki.
- Otrzymałam/em przedmiot, który jest niezgodny z zamówieniem. Co robić ?
W takim przypadku prosimy o złożenie reklamacji (nie wymiany!).Szczegółowy opis procedury znajduje się w zakładce reklamacje.
- Chciałbym/abym zwrócić zamówiony przeze mnie produkt. Jak przebiega proces zwrotu?
Jeżeli z jakiegoś powodu chcieliby Państwo zwrócić zamówiony towar należy poinformować o tym serwis naszego sklepu i wysłać produkt na adres naszej firmy (wraz z dowodem zakupu). Zaraz po otrzymaniu przesyłki zwracamy równowartość produktu na Państwa konto bankowe.
PARAGON LUB FAKTURĘ ZNAJDĄ PAŃSTWO POD LISTEM PRZEWOZOWYM PRZYKLEJONYM NA PRZESYŁKĘ.
Jeżeli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na posiadane pytania
prosimy o kontakt z działem obsługi pod numerem 790 607 777.
Przejdź do strony głównej