7. Jeśli mamy dodatkowe informacje lub uwagi dla sprzedającego, możemy je zawrzeć w komentarzu do zamówienia. Klikamy "kontynuuj zakupy".

8. Sprawdzamy czy wszystkie dane się zgadzają. Wybieramy dokument sprzedaży (paragon lub faktura) i jeśli chcemy, dodajemy komentarz. Gotowe zamówienie wysyłamy klikając "złóż zamówienie".
9. Czekamy na potwierdzenie złożenia zamówienia, które pojawi się na naszej skrzynce email.
~~ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNE:

Dzwoniąc pod numer telefonu:
(95) 742-75-57 należy podać naszemu pracownikowi dane niezbędne do wysyłki:
1. Dokładną nazwę oraz ilość kupowanego towaru.
2. Sposób zapłaty za towar i dostawę (przelew lub pobranie).
3. Adres do wysyłki i numer telefonu kontaktowego.
4. Opcjonalnie dane do faktury.
Konsultant przyjmie zamówienie i poda Państwu łączny koszt wysyłki zamówionych przedmiotów.
~~~ ZAMÓWIENIE MAILOWE:

Na adres:
zamówienia@asos.pl należy wysłać wiadomość zawierającą:
1. Dokładną nazwę oraz ilość kupowanego towaru.
2. Sposób zapłaty za towar i dostawę (przelew lub pobranie).
3. Adres do wysyłki, email i numer telefonu kontaktowego.
4. Opcjonalnie dane do faktury.
Potwierdzenie zamówienia przyjdzie na Państwa skrzynkę mailową.
* Mamy nadzieję, że powyższa instrukcja pomoże Państwu bez problemów złożyć zamówienie w sklepie internetowym Asos.pl.
Jeżeli będą Państwo mieli jakiekolwiek wątpliwości, nasi sprzedawcy chętnie doradzą i odpowiedzą na każde z pytań.