Gwarancja
Jeżeli zakupiony produkt posiada wady ukryte lub zepsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od użytkownika, mogą Państwo skorzystać z obejmującej towar gwarancji. Okres gwarancji wynosi co najmniej 12 miesięcy od daty sprzedaży, a wszelkie zmiany tego okresu są zaznaczone przy opisie danego przedmiotu.
Aby Państwa reklamacja została rozpatrzona, powinna ona spełniać następujące warunki:

1. Do zwracanego produktu należy dołączyć paragon lub fakturę wraz z gwarancją.
2. Należy wypełnić formularz reklamacyjny - w celu pobrania formularza proszę kliknąć w poniższy link:
....
3. Produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym jeśli takie posiadał.

Chcemy Państwa zapewnić, że wszystkie towary oferowane przez nasz sklep internetowy zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.

Uwaga !

 
Wszelkie sprawy serwisowe proszę kierować pod numer telefonu 95 742 75 57 lub adres email:
pytania@asos.pl
Powrót
baner glowna
 
Informacje Zamówienia Zakupy Współpraca Gwarancja i zwroty
 
O Nas
Opinie klientów
Blog
Mapa sklepu
Kontakt
Czas realizacji
Formy płatności
Dostawa
Jak kupować?
Regulamin sklepu
Najczęściej zadawane pytania
Bezpieczeństwo zakupów 
Zakupy hurtowe
Stała współpraca
Dla instytucji państwowych 
Reklamacja / wymiany
Gwarancja
Zwroty 
Wszystkie ceny w sklepie zawierają 23% podatku VAT i są to sugerowane ceny producenta, które mogą ulec zmianie, niezależnie od sklepu.
Wszystkie prawa zastrzeżone / All right reserved. Copyright © by Asos.pl
Twój BOX FB
Zgłoś błąd, lub napisz nam swoją sugestę odnośnie strony




Opis błędu: